وبلاگ سرچهان

به نام خدا

وبلاگ سرچهان

به نام خدا

چند خبر از شهرمون

عملیات گازرسانى به شهرهاى کره ‏اى و آباده طشک در سال جارى آغاز مى‏شود
گروه شهرستانها: نماینده مردم نى‏ریز و استهبان در جمع مردم سرچهان گفت: عملیات گازرسانى به شهرهاى کره ‏اى و آباده طشک در سال جارى آغاز مى‏شود.

مسعود امینى ضمن حضور در جمع صمیمى مردم سرچهان در گفت‏وگو با خبرجنوب ضمن تأکید بر اهمیت ارتباطات قومى و فرهنگى بین بخش سرچهان و شهرستان نى‏ریز، افزود: عملیات آسفالت جاده ارتباطى بین کره‏اى تا آباده طشک و خواجه جمالى تا جهان آباد کوشکک از طریق اداره امور عشایر، دفتر مناطق محروم و اداره راههاى روستایى استان پیگیرى شده است که قطعه اول آن حداکثر تا سال آینده به بهره‏بردارى مى‏رسد.

احداث جاده عشایرى بختگان نیز از برنامه‏هاى امینى جهت عشایر این منطقه مى‏باشد.

 

امام جمعه شهرستان بوانات از مسئولین شرکت گاز استان خواست، تا پروژه گاز رسانی این شهرستان را سرعت بیشتری بخشند
گروه شهرستانها: امام جمعه شهرستان بوانات از مسئولین شرکت گاز استان خواست، تا پروژه گاز رسانی این شهرستان را سرعت بیشتری بخشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فارس نما، حجه الاسلام ملک مکان گفت: اگر قرار باشد در سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی فقط شعله ای روشن و پس از رفتن وی شعله خاموش شود، مردم اجازه نخواهند داد چنین افتتاح موقتی صورت گیرد و منت کار انجام نشده را قبول نخواهند کرد.

امام جمعه شهرستان بوانات افزود: طبق وعده ای که معاونت محترم بهره برداری شرکت گاز در جلسه و دیدار حضوری اینجانب با وی داده اند، در دهه فجر امسال خانه های مردم گاز خواهد داشت که امیدوارم این وعده تحقق یابد و مردم باز هم شاهد وعده بعدی نباشند .

 

 

 

انتقاد امام جمعه بوانات از نماینده مردم نی ریز و استهبان
گروه شهرستانها: امام جمعه شهرستان بوانات از دیدار معنا دار و تفرقه افکن نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با مردم بخش سرچهان بوانات انتقاد و گلایه کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فارس نما، حجت الاسلام ملک مکان گفت: اخیرا نماینده مذکور در بین مردم این بخش حضور یافته و از ارتباط قومی و فرهنگی مردم این بخش با مردم آباده طشک سخن به میان آورده که این سخن معنا دار می باشد.
وی افزود: امید است که این نماینده محترم چشم طمع به الحاق این بخش به نی ریز ( آباده طشک ) را نداشته باشد و الا باید منتظر عواقب سیاسی و اجتماعی این گونه حرکات خویش باشد .
ملک مکان تاکید کرد: لازم است مسئولین محترم سیاسی، انتظامی و اجتماعی استانداری کاملا مراقب این گونه حرکات جهت دار باشند و اجازه ندهند تنش های سیاسی اجتماعی و قومی در منطقه بوجود آید .
وی گفت: اگر قرار باشد تغییر و تحول و الحاقی صورت گیرد، مردم بخش سرچهان خواهانند که آباده طشک به بخش سرچهان ملحق و جزء شهرستان بوانات قرار گیرد نه بالعکس .
امام جمعه بوانات افزود: اگر نماینده محترم مردم بوانات در مجلس به این شهرستان توجه بیشتر و حضور منظم و مستمری در این شهرستان داشت، نماینده شهرستان نی ریز چشم طمع به این بخش نمی دوخت و تصویب پروژه گازرسانی و احداث جاده عشایری این بخش را به نام خویش تمام نمی کرد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
اشنا پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ب.ظ

با سلام.
نمیدونم چرا گزارش این امر رو نمیارید که امام جمعه بوانات را همین مسولین امنیتی و انتظامی تا مدتی از امام جماعت روز جمعه بر حذر داشتند چون اگر ایشان توجه میکردند و هر حرف نسنجیده را نمیگفتند و در حرفهای خود اندکی تفکر میکردند به این امر دچار نمیشد .
واقعا سخن گفتن از اشتراکات فرهنگی سرچهان و آباده طشک این برداشت را دارد؟
خود شما این نظر سنجی را از مردم سرچهان انجام دهید؟
مردم این دو منطقه دارای روابط قومی و فامیلی زیادی هستند و بر عکس مردم سرچهان از الحاق به بوانات که هیچ گونه اشتراکی با آن ندارد ناراضی هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد